Contacte
jsole@accent.barcelona

MQUM

El mes de setembre del 2020 vaig ser designat com a responsable de la campanya digital de la plataforma Més que una Moció. La meva tasca era la de crear i desenvolupar el missatge i tot el contingut audiovisual a les xarxes socials.

Amb un perfil inicial de 3.000 seguidors, un missatge en català i una estratègia enfocada en recuperar allò que va fer del Barça ‘Més que un Club’ l’impacte total a Twitter fou de més de 10 milions d’impressions i la dimissió del president Josep Maria Bartomeu.

20.687 signatures

La revolució de Twitter

Després del 8-2 contra el Bayern de Munic als quarts de final de la Champions League, l’estratègia que vam dur a terme per poder assolir les firmes necessàries fou la de visibilitzar la possibilitat de remuntar una situació que semblava perduda.

Aprofitant la nostàlgia i reivindicant el caràcter democràtic del Club, la campanya es va centrar a Twitter.

La fusió entre la campanya digital, la vocació dels voluntaris i l’aparició als mitjans ens va permetre recollir 20.687 signatures que can propiciar la dimissió del president Josep Maria Bartomeu.

Tornar

Ús de cookies. Cookie Policy