Auditoria
- Avaluació de la situació actual de la marca corporativa & personal.
- Estudi DAFO amb totes les debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats del client per assolir els seus objectius.
- Projecció de les iniciatives que es poden dur a terme per optimitzar els actius corrents.
Estratègia
- Desenvolupament d’una estratègia de comunicació interna i externa adaptada als recursos i la necessitat del client.
- Planificació i execució de l’estratègia i/o campanya de comunicació i/o de relacions públiques amb la creació de continguts a publicar.
- Agenda d’accions de PR amb mitjans de comunicació, esdeveniments i xarxes socials.
Objectius que es volen assolir
- Tenir una estratègia de comunicació reconeixible i coherent amb la identitat corporativa/personal.
- Establir una relació directa i natural amb el seu públic objectiu.
- Que el client aprengui a gestionar els seus perfils corporatius per assolir els objectius futurs.
Pressupost
Adaptat a les necessitats reals del projecte.
Més informació
Pots enviar les teves consultes a jsole@accent.barcelona.
community manager, social media manager, gestor de comunitats, responsable de xarxes socials,community manager per a empresa, community manager per a petita empresa, community manager per a mitjana empresa, community manager per a gran empresa, community manager per a multinacional, community manager per a marca, community manager per a turisme, community manager per a moda, community manager per a tecnologia, assessor de comunicació política, desenvolupament de la marca personal, assessor de comunicació, comunicador, relacions públiques, publicitat, augmentar la visibilitat, millorar la reputació, generar leads